سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برگی از دل

سلام

دیروز عید قربان بود می خواستم همین دیروز عید رو به همه تبریک بگم متن رو هم نوشتم ولی متاسفانه کامپیوترم مشکل پیدا کرد و خوب نشد دیگه

به هر حال عید و قربان و پیشاپیش عید غدیر رو تبریک می گم

چند وقت پیش یه کتابی می خوندم جمله ای توش نوشته شده بود که"گاهی اوقات برای اینکه به خواسته هایمان برسیم باید از بعضی تعلقات زندگیمان بگذریم" و داستان پیر زن مهربونی که از تمام دارای خودش که تنها چند سکه بود گذشت و خدا به او ثروتی بی حد بخشید.

با خودم فکر کردم اگه ابراهیم از اسمائیل نمی گذشت شاید او هم به مقام پیامبر نمی رسید پس چیزی که علم ثابت می کنه به باورهای دینی ما تناسب جالبی داره فقط کافی کمی فکر کنیم

مثلا ما لباس های قدیمیمان را همچنان داخل اتاق نگه داری می کنیم پس چون اتاقمان پر از لباسه پس احساس می کنیم که دیگه به لباسی احتیاج نداریم چه بسا داشته باشیم و بتونیم لباس زیبا تر و جدید تری داشته باشیم و بپوشیم ولی چون دل از لباس های قدیمی نمی کنیم پس هیچ وقت هم نمی تونیم به داشتن لباس نو و زیبا تر فکر کنیم.

خدا اگه گناهکارم اگه بنده بدی ام منو ببخش


ارسال شده در توسط زهرا

یا امام زمان امروز روزیه که به نام تو اختصاص داده شده امروز جمعه بود یه جمعه دلگیر یا امام زمان ما به این ایمان داریم که ت. زنده ای و از دور مراقب ما انسان ها هستی اعمال و گفتار ما رو می بینی و می شنوی . امام زمان دیروز خبر تلخی شنیدم و خیلی ناراحت شدم یا امام زمان خودت طلب مغفرت برای این جوان رو پیش خدا کن .

قدر آیینه بدانیم تا چو هست نه در آن لحظه که افتاد و شکست

چه شعر قشنگی چند تا کلمه که تشکیل یه جمله کوتاه می ده ولی معناش انقدر بزرگه که نمی شه توصیفش کرد. دیروز یکی از آشناهامون که یه پسره جوانی بود تصادف کرد و درجا مرد . آدم ها وقتی چیزی یا کسی رو از دست می دن تازه می فهمن چقدر ارزش داشته منم همین طور ولی از شنیدن این حادثه خیلی تکون خوردم و به این نتیجه رسیدم از ناراحتی و افسوس دیگه چیزی به دست نمی یاد به قولی آب رفته دیگه بر نمی گرده و شیشه شکسته مث آول نمی شه پس چه خوب ما آدم ها قدر چیزهایی روکه داریم بدونیم وبه جای فکر کردن به نداشته هامون کمی هم به داشته هامون فکر کنیم و خدا رو به خاطر اینداشته هامون شکر کنیم و دوم این که این دنیا ارزش این رو ننداره که به خاطرش دروغ بگیم یا سر کسی کلاه بزاریم به قول شاعر:

این دنیا بی ارزش تر از آن است که به خصومت بگذرد و قلب ها گرامی تر از آنند که بشکنند

بیاید کمی مهربان تر باشیم کمی صبور تر و کمی عاشق تر

خدایا من را با امتحان هایی که ظرفیت آن را ندارم میازمای

و چه دعای زیبایی در قنوت نمازهایمان می خوانیم:خدایا نیکی این دنیا و آن دنیا را نصیبمان کن الهی آمین


ارسال شده در توسط زهرا